середа, 13 лютого 2019 р.


Есе «Діти єднають Україну»
      Найдорожче особисто для мене – це Батьківщина. Це край в якому я народився, живу, де найкращі пісні, де своїм цвітом та спілими червоними кетягами чарує калина біля бабусиної  криниці, де квітне мальва в прабабусі під вікном, вишиті натрудженими бабусиними  руками  рушники , що прикрашають родинні портрети, а рідний дім – матуся й тато. А мова? Мова солов’їна. Мені дуже подобається  писати вірші, і наштовхнула мене на це моя бабуся, тому що в нашій родині дуже цінують родинні спогади, а вона в нас велика. Мабуть саме тому всі вірші, які я написав , про маму, про ордени,  які береже бабуся в старовинному комоді, родинні спогади про участь мого прапрадідуся, який захищав Вітчизну в Другій  світовій війні , про те як довго родина шукала безвісти пропавшого  батька, але не судилося зустрітися з живим.                
  У вірші « Я маленький українець» мені дуже хотілося висловити якнайбільшу любов до України , шанобливе ставлення до Батьківщини, моїх батьків.
Я маленький українець
Я маленький українець
Я люблю свою Вкраїну
І простори неозорі
І поля наші чудові
Моря , річки та ставки,
Дорогі мої батьки,
Теж шанують Україну .
Рідну нашу Батьківщину.
  
   Подорожуючи влітку столицею України – Києвом, я відвідав всі музеї, побував на Майдані Незалежності та проходив по Алеї Героїв Небесної Сотні, біля пам’ятника « Батьківщина – Мати», який розташований у Києві на території  Національного  музею  історії  України у Другій світовій війні. Мені було  дуже цікаво дізнатися про минуле моєї рідної Батьківщини.  Й хоча я ще не дорослий , та на мою думку, українці є патріотами своєї Батьківщини. В усі часи наш народ захищав Вітчизну і по цей день захищає. А яке буде майбутнє нашої країни , це залежить від кожного з нас , і ми повинні про неї дбати , любити , захищати.
     На мою думку, якщо міцна родина, в якій є Велетенське Дерево Роду і свій маленький листочок на цьому дереві має кожен член родини, де цікавляться історією свого роду і країни в якій ми живемо , то буде міцна і держава.  Тому я бачу мирне, щасливе майбутнє нашої країни .

Відомості про автора :
Заіченко Яніслав Сергійович
11 років
Цукрозаводський НВК «ЦХЕТУМ»
Читач Приютівської бібліотеки-філії

Немає коментарів:

Дописати коментар